mandag 18. november 2013

Kosekrok

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde en kosekrok som denne å krype opp i.
Selv om jeg personlig ikke hadde gått for brunt, så likte jeg dette bildet kjempegodt.

Kilde: Ferm Living

Men jeg klarer meg lenge med de sofaene jeg har. 
Likte bare hele konseptet her. 
Så er det heller ingen hemmelighet at jeg elsker det meste fra Ferm Living.

Ha en fortsatt fin kveld og uke!

Right now I'd like to have a place like this to cuddle up in.
Personally I'm not that fond of the brown color, but still, such a nice picture and concept.
And it is not a secret that I love almost everything from Ferm Living.
How about you?

5 kommentarer:

  1. Såg herlig ut å slenge seg oppi der;)
    Fin ny dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ps, ville sett innom give awayen min ;) vi snakker råååå designer lampe :)

    Klems Diana

    SvarSlett
  3. Me too!
    Elsk på Firm Living, og elsk på kosekrok :)

    Siw

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails