fredag 1. mars 2013

Flere svar på spørsmål og vinner av gavekort

Tenkte jeg skulle svare på resten 
av spørsmålene som ble stilt på spørsmålsrunden. 
Så må vi selvfølgelig trekke vinneren 
av gavekortet hos Photowall.no

 
Hvor henter du inspirasjon fra?
Jeg henter inspirasjon fra flere hold, men spesielt internett som 
Pinterest, andre blogger, Instagram osv. 
Jeg henter også inspirasjon når jeg går i butikker. 
Naturen er også en inspirasjonskilde.

Har du noen favorittbutikker?
Oh yes! Hehe jeg har mange. 
Av lokale butikker er DFU på Sandnes favoritten,
ellers liker jeg Ting veldig godt, Kull, Haukås Møbler og Møbelgalleriet.
Av nettbutikker liker jeg 
Interiør: nord-design.no, hviit.no, scandinaviandesigncenter.no,
casanovafurniture.dk, ellos.no og h&m home
Barneklær: samsofie.no, hostbarn.no, zara.no, smartkids.no

Hvor har du kjøpt kalenderen din?
Kalenderen som heter max 365 og er designet av Massimo Vignelli, 
ser du på bildet under her.


Den kjøpte jeg på interiør- og boligmessen i Bergen, 
De selger den på lobelia.no

Den store kalenderen min, heter Stendig og er designet av samme mann.
Den er kjøpt i New York av snille folk i familien. 

Jeg lurer på hvordan du ser ut.
Ja det gjør du vel...hehehe
Jeg var avbildet i magasinet Gravid for noen måneder siden, med tre tips til innredning av barnerom.
Her ser du det.
Det er vel det nærmeste en kan komme av et normalt bilde av meg.

Sånn ellers ser jeg som regel ikke ut som en kokt tomat,
jeg bare oppfører meg som en...øh

Hva er din favorittfarge?
Jeg er en sucker for sort, hvitt og grått, 
men om jeg skal velge en "skikkelig" farge, må det blir gult.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3T95wHZBdr-I8-aOqAPzSU3VdatsnyJRjqAhvEAj2hkxhRXs2j87Xt8tgpzUZ7hNp_2Chn6CaeeJxTOXuZWV-LshzSC10K7hK6ux5Xquc12nCnvNAGl-ParBV4dI6jP6SwvpBzESQU4A/s1600/DSC_0272.JPG

Hva er dine designfavoritter?
Jeg liker godt designerene Eames og Arne Jacobsen.
Dersom jeg skal velge mine favoritter der jeg ikke tenker pris blir det:
Favorittstol: Svanen (men sier ikke nei takk til egget heller ;)
Favorittlampe: De fleste fra Louis Poulsen, men Konglen henger høyest :)
Favorittsofa: Polder fra Vitra
Ellers er favorittmerkene mine Hay og Ferm Living.
De er bankers hos meg :)


Hvilke møbler har dere, og hvorfor har dere valgt som dere har gjort?
Her er det litt herlig miks av Ikea, andre møblekjeder, Design og loppefunn.
Jeg velger det jeg synes er fint, praktisk og det som lommeboken tåler :)
Kjøper jeg noe design som er dyrt, har jeg spart en god stund,
og vet at dette ikke er noe jeg kommer til å bli lei med det første.
Når det er mye penger i bildet må det være veloverveid.

Hva heter barna dine?
Nå har jeg valgt å ikke nevne barnas navn her på bloggen,
men de har dukket opp på noen bilder av barnerommene, 
så helt hemmelig er det ikke.
Vil bare ikke at de skal kunne søkes på.
Kanskje litt nevrotisk, men slik er det :)
Mitt navn er Eline for de som lurer :)

Det var vel det, tror jeg. :)

 
Og vinneren av gavekortet hos Photowall.no er:

Random.org trakk nummer 24:

Gratulerer så mye!
Send meg en mail med navn og adresse, 
så skal du se det kommer et gavekort til deg :)

Så må jeg bare helt til slutt få ta med dette kreative bidraget til lotteriet:

Dette var jammen en skikkelig pott,
og visst skulle dette passet meg godt,
pusser opp gangen, og om særpreg jeg drømmer,
der fototapeten jeg høylydt berømmer,
en vegg med herlig eget motiv,
det er å bli glad av og gir deg ny giv,
2 lodd på meg, jeg håper her,
at jeg denne gangen den heldige er,
en fin blogg du har, det er sikkert og visst,
jeg er virkelig glad jeg fant den til sist,
kos til en kaffekopp,- sitter og ser,
og siden din fenger mer og mer,
ha en fin dag, for det skal jeg,
selv om trekningen faller surt ut for meg :)
 
Tusen takk for det fine diktet Harriet!

Så må dere alle nyte helgen!

5 kommentarer:

  1. Hurra hurra hurra, HELDIGE meg :)
    Ååååå, nå ble jeg veldig glad.
    Tusen takk!

    Sender deg en mail og ønsker deg en super kveld.

    Klemmer fra Hilde

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den heldige :)

    Ha en super helg, klem ;)

    SvarSlett
  3. Er du galen, dama? Skal du springa 1 mil? Eg er heilt rysta, og egentlig ganske imponert :) You go girl!!

    Nyt helga, etter ei mil må du berre ha verdas beste samvittighet!

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Så kjekt å få vite litt mer om deg! :) Du er ei strålende og flott dame!

    Ønsker deg ei fin helg!!


    Hilsen Camilla

    SvarSlett
  5. Så kjekt å vite litt mer:)
    Enig med deg i at barns navn ikke skal være søkbare, og det syns sikkert de også når de blir eldre..
    Et flott hjem du har!
    :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails