tirsdag 13. mars 2012

Babyleke

Jeg er så heldig at jeg har fått en pakke i posten.
En sponset gave til min lille i magen.
En babyleke fra Lamaze.
Har et par fra før som vakte stor interesse da mine andre to var små.

Med kontraster i farger, stoffer, lyder og andre ting som fanger oppmerksomheten er Lamaze utviklet med fokus på stimulering av barnas sanser
gjennom de forskjellige utviklingsstadiene barna gjennomgår i sine to første leveår.


Dersom du er interessert i å lese mer kan du gå inn på her.
Der kan du også bli vinneren av en babypakke til verdi av 1619 kr.
Ellers skal det nok dryppe mer på mine lesere i tiden fremover.
Flere lotterier er på gang, så følg med.
Og har du ikke tatt lodd i putelotteriet mitt, gjør du det her

Ha en riktig så fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails