tirsdag 23. august 2011

Mr. Uggly

Kan ikke skryte på meg å være den tålmodige sorten.
Derfor avslører jeg like så godt
den andre premien i blogglotteriet mitt i dag.
Hils på Mr Uggly!


 
Denne kule uglesparebøssen er sponset av jentene bak den
utrolig flotte butikken og nettbutikken En Gul Knapp.
De har også en finfin blogg.
Takker og bukker for den herlige premien.
En slik en står på ønskelista her i huset også,
Da er det også ekstra kjekt å få gi en vekk.




Og for å kunne vinne denne fine premien:
Gå inn på dette innlegget og ta lodd.

Tjalabais!

6 kommentarer:

  1. Mr ugly er kjempekul i gul :D
    har e i hvitt, men han må vaskes en god del, blir fort visende støv på han ja ;)

    SvarSlett
  2. Så tøff han er! Jeg må innrømme at jeg også har lagt mine øyne på ham tidligere, og kommet frem til at han er en knakande kjekk kar!

    SvarSlett
  3. Åå så fin! Ønsker meg! Så snille En gul knapp er, elsker den butikken.

    SvarSlett
  4. superkul, (og gul!)
    skal jeg fortelle deg noe rart?
    etter at jeg begynte lese denne herlige bloggen din, så har jeg begynt å like gult.

    Og jeg har ALDRI likt gult før.
    Kult?

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ så kul den er!! >Jeg elsker gult! Har sett den tidligere og den har vært på ønskelisten min lenge :) Flaks for meg at jeg allerede har tatt lodd ;)

    SvarSlett
  6. Lyst på en sånn altså, så den på messa i dag... pick me, pick me, pleaaaaase! ;)
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails