onsdag 18. mai 2011

Kontraster

Litt sånn i farten...
Knipser noen bilder av sort og hvitt.
Liker sort og hvitt jeg.
Liker kontraster.



Og til de som evt. lurer:
Det ble kjole i går, så det ble ingen i toget som gikk uten klær.
Iallefall ikke som jeg fikk med meg.
Da hadde jeg ledd iallefall!
 (Og fått sterke flashback til da jeg var i London på shopping og ble overrasket av et helt sykkeltog av nakenhet midt i handlegata.
Protest mot massebilismen...
Vet ikke hva som er værst jeg;
Biler med påkledde folk inni, eller 1200 nakne syklister.
Fant et bilde av det på vg.no, så dere kan se og bedømme selv.
Mine bilder av det hele tror jeg ikke egner seg på trykk her.)

Noen påstår denne helga i London var nøye planlagt fra min side.
Det kan jeg herved avkrefte!

Så var dette også en kontrast til det jeg ellers poster bilder av.
Elsker kontraster! ;)

Ha en herlig onsdag!

P.S. Om jeg nå skulle miste faste lesere grunnet dette innlegget,
så er det bare til å beklage.
 Til de som evt. blir faste følgere ene og alene på grunn av dette bilde...
Velkommen skal dere være! ;)

P.S. 2 Blir det helt feil å poste dette under etikett Hjemme hos oss?
Bare så vi ikke skal få de nye følgerene her på besøk...det siste bildet er altså ikke hjemme hos oss. Om du ser nøye etter kan du kanskje skimte noe kjent.
Altså, tenker ikke på pupper o.l., men bygninger...

15 kommentarer:

  1. Oisan, det var noe å få med seg på en London-tur! Hehe, hjemme hos dere.... Høres bra ut;). Synes ellers bildene over var veldig fine:). Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Hahaha, fantastisk innlegg! "Hjemme hos oss". :) Jeg måtte titte på Følg-funskjonen din, og der så jeg at jeg ikke hadde lagt meg til! Det er nå rettet på. Jeg kommer ikke inn under kategorien av følgere som bare følger deg pga det siste bildet alstå, bare så vi har det på det rene, hehe. :)

    Ha en flott kveld - med eller uten klær. :)

    SvarSlett
  3. Hihihi- LER!!! Morsomt innlegg! Jeg også liker kontraster! Av det ene og det andre;) God kveld:)

    SvarSlett
  4. he he.. ler her! trur vel de fleste tåler litt nakne sykkelister ! det e jo ikke akkurat hverdagskost!
    men det va en i borgertoget i sandefjord som gjorde sæ bemerket med lite klær! kun speedo faktisk! han fikk masse oppmerksomhet og bilde i avisa:)
    skal sies at han stilte under fanen svømmeklubb:)

    SvarSlett
  5. He,he morsomt.

    Er enig mde deg i at kontraster er bra:-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Maleriet har jeg malt ja:) Kjekt du likte det!

    SvarSlett
  7. ja, slike kontraster er flott
    masse energi i dem.

    sykkelbildet var jo litt smålekkert da - tror man må føle seg rimelig bar (og fri?) syklende i bygater ikledd bare sykkelhjelm!! :)

    søt og kul kjole du laga til lillejenta, da!

    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  8. Kontraster er superkult! Blir mer og mer glad i det, og i farger;) Den nakne sannhet skremmer ikke meg!

    SvarSlett
  9. Heisan og god morgen!
    He,he,... håper du får MANGE nye lesere!
    Gutta Boys hadde nok sperret øya opp hadde de sett dette sykkelløpet ja!
    Sort og hvitt er så fint og så strammer det litt inn. Likte veldig godt den avlange puta med bygninger.
    Ha en knakende fin dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  10. Ha ha... Heldigvis er jeg allerede følger, så da slipper jeg å bli misforstått! Herlig innlegg med både flott interiør og litt humor; rene Ole Brum-ånden over det jo! =)
    Ha en finfin dag!
    Klem Carina

    SvarSlett
  11. Hehe, jeg også elsker kontraster :) Stilig innlegg!

    SvarSlett
  12. Ha ha ha, nå glemte jeg nesten helt hva jeg skulle.... HERLIG innlegg!
    Jeg vil gjerne ha buske! Kule bukser under her, har du et stoff med et eller annet dyr på, så tror jeg lillebror dåner av fryd! :)
    Her er mailadr mi, så kan du gi meg info om betaling: lisemolaathotmail.com

    Klem
    Lise

    SvarSlett
  13. Liker kontraster, røft og tøft! Bortsett fra nakne-syklende-mennesker-kontrast...

    SvarSlett
  14. TIHIHIHIHIHIHIHI

    SvarSlett
  15. Helt herlig og takk for at du ikke knipset meg der jeg syklet litt lengre bak:) Bare gå inn på de to Eplabutikkene jeg nevnte og plukk deg ut en premie. Jeg gjorde det like godt slik:)

    Ha en fin fin søndag!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails