tirsdag 18. januar 2011

En lampe med historie

Lyst på en lampe med historie?
Det har jeg!
Iallefall denne.

Gatelampene i Kjøbenhavn er skiftet ut, og i den forbindelse har unge med psykiske og sosiale problemer renovert og malt disse gamle gatelampene.
Butik Stranden i Kjøbenhavn selger de uten fortjeneste, og hadde jeg vært der, hadde jeg umiddelbart kjøpt denne.
 Verdt hver eneste krone!
Så gjør det jo heller ingenting at lampene er kjempestilige! ;)


Lampene finnes i disse fargene, men kan også spesialbestilles i din egen favorittfarge.
For et bra prosjekt!
Sånt liker vi!

11 kommentarer:

  1. Råkuule!Jeg vil ha en.Jeg vil ha mange når jeg tenker etter.Har ingen problemer med å finne plasser til sånne lamper rundt i huset!
    Grattis med ettårsdagen forresten!

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!
    For nåen kule lamper! Lite dissa godt.
    Hadde vært gøy å bytte litt stoffer ja. Du kan jo ta turen innom byttebloggen min( ligg link i tølvsjurbloggen) for å se ka du kunne tenke dæi å ha:)
    Fin kveld til dæi

    SvarSlett
  3. Kanonkule!! Ååå har lyst på så mye for tiden .(er vel sånn når man bygger hus) ;)
    Disse hadde passet godt inn i mitt nye hjem!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  4. åh så snygga!! Vill ha en i nästan varje färg:-)
    tack för dina fina ord på min blogg. Kan inte annat än säga detsamma till dig.
    Kram

    SvarSlett
  5. Kule lamper, med en fin historie bak.
    :)

    SvarSlett
  6. hei å hå for noen stilige lamper!

    SvarSlett
  7. wow, den er allerede på min ønskeliste!

    SvarSlett
  8. Nice!! Disse kunne jeg fint ryddet plass til ett sted her hjemme. Og med god samvittighet. Tanken med å kjøpe en er jo så god at det forsvarer å bytte ut en alldeles brukanes lampe som bare har en svakhet - at den er bittelitt kjedelig..?
    Hurra for ett år med bloggen din! :)

    SvarSlett
  9. Jaaaa, dei kunne eg lika!

    Og 1 år som blogger gitt, grattis :o)
    E glad du begynte, og blei jammen meg glad av å sjå stoffhyllene dine :o)
    Og den drakten da!! Jiiiiises!

    Og så sku eg gratulera deg med å nesten komma te finalen i NIB.
    Og så sku eg sei at det var dumt at du ikkje fekk truffe oss i helga....
    Phuh... eg hadde masse å sei i dag ja ;o)

    Ha ei finfin veka videre snuppa!

    SvarSlett
  10. liiiker de lampene:) Har nok lamper faktisk, selv om jeg samler;)
    Gratulerer med 1 årsdag som blogger:) Blir min tur i slutten av august:)))

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  11. Knalltøffe!
    Gjenbruk/ombruk er genialt!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails