søndag 12. september 2010

Stjerner i sikte

Dette er noe av det jeg har bedrevet med i dag.
Hvorfor kjøpe klær fra Molo når en kan sy noe lignende selv?
Jo, fordi de har mye fint hos Molo ;)





Ellers burde jeg vite bedre når det kommer til å sy sent på kvelden, etter å ha fått satt tålmodigheten på prøve og etter å være en smule lei av å sy...Ta de beine sømmene dagen derpå! De siste sømmene ser ut som jeg har lekt slalom med symaskinen...ja, ja det er bare barnehageklær til storebror vi snakker om....

Ha en god natt... ;)

8 kommentarer:

  1. Så lenge det barra e barnehageklær te storebror så e det jo greit.

    Pøh! Finast i barnehagen blir han!

    SvarSlett
  2. Såååå fint!!!! Helt perfekt, flinka!

    SvarSlett
  3. Han blir en tøffing i de klærne ;) Kult

    SvarSlett
  4. Traff poten idag i barnehagen..og det var vanvittig stilige klær :O) Du er super flink!!
    Tar du i mot bestilling..????

    Ha en flott dag :)

    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Kjempefine klær!! Liker så godt sånne lommer som buksen har!
    Du er skikkelig flink!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. sv: Takk, utgangspunktet for mønsteret er fra Barnetøj du selv kan sy av Elsebeth Gynther, så har jeg gjort noen endringer.

    SvarSlett
  7. ååå....kunne jeg også sydd slike fine klær hadde ikkje jeg handlet Molo-klær:) Kanonfine!!!

    SvarSlett
  8. Tusen takk for koselige og fine kommentarer.
    Jeg ser at tiden ikke alltid strekker til når det gjelder å sy på bestilling, men kan alltids sy for deg Linda ;)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails