lørdag 14. august 2010

Overstått...

Bursdagsselskap!

Kjekke gutter, snille gutter, tøffe gutter.
Leke 
Hiv og hoi
Dinosaurer 
Spidermann

Spidermannkaken ble en hjemmesnekra variant,som lovet, og det gikk jo ganske greit. Jeg prøvde å lage smørekrem med farge i for første gang. Gikk egentlig ganske bra, bortsett fra at jeg kanskje overdrev med mengde farge. Resten av selskapet gikk nemlig noen av guttene rundt med rødt hår, røde fingre, rød nese, panne og munn! ;)

Fant også ut at det var like greit at jeg ikke spanderte flere hundre kroner på former, sprøytemekanismer og alt det kaketilbehøret det finnes der ute. Presisjonsarbeid er ikke min sterkeste side, så da er det like så greit å lage noe hjemmesnekra, der litt skjevheter og feil er en del av sjarmen. 
Storebror ble iallefall fornøyd og det er det viktigste.
Må jo si jeg er ganske fornøyd selv, da det faktisk ligner litt på spidermann! ;)
Dinosaurstrøssel fant jeg i matbutikken og det passet perfekt til gutten min!
Hjertene laget jeg bare av restene av sjokoladekaka, etter at hodet til spidermann var skjært ut. Kake for de som ville sleppe å se ut som jokeren etterpå.

Ingen bilder av ferdig dekket bord. En hvit duk, noen papptallerkener og et par dinosaurer er ikke så mye å blogge om...he he
Ha en sommerlig helg! 

10 kommentarer:

  1. Såg jo med ein gong at det va Spiderman ;o)

    Bra jobba mor, og et vellykka selskap ser det ut så det blei. Velfortjent beina høgt og avslappings nå tenke eg :o)

    SvarSlett
  2. Du har jobba bra!!:) Eg ska laga t selskap t tirsdag:)

    SvarSlett
  3. Så kul spidermann kake :) Jeg syntes den ble bra jeg ;)( jeg er kokk ;)

    SvarSlett
  4. Kaken ble jo kjempebra! Skjønner godt at bursdagsbarnet var fornøyd :)

    SvarSlett
  5. Spidermann kaka blei jo kjæmpebra jo! Så flink du e! Kan godt skjønne at gutten din blei fornøyd.

    SvarSlett
  6. Døh, den der kaka ble utrolig bra altså. Jeg hadde ikke klart det :) Ler litt når jeg ser for meg små gutter meg røde innslag både her og der ;))

    SvarSlett
  7. Kjempe stilig kake...du er så flink :O) Har en her hjemme som storkoste seg i selskapet!!!

    SvarSlett
  8. Tusen takk for alle kommentarer! Veldig hyggelig av dere!

    Linda: Det var kjekt at han hadde det bra i selskap! Min var iallefall godt fornøyd med selkapet sitt, og han var veldig glad for sabeltanntinga han fikk! ;)

    SvarSlett
  9. Grattis med overstått. Så ut som en bra feiring altså:) Og herlig ikea innlegg under her. Fine bilder :) Jeg er super fornøyd med mac. Jeg har hatt i 4 år nå, men ble desverre nødt for å bytte ut den gamle. Det var noe feil på nettverkskortet så derfor tok det lang tid å lage innlegg. Pga av dårlig nett tilgang. Men om du skal kjøpe ny pc eller mac, anbefaler jeg absolutt mac altså. Ikke så mye dyrere heller. Nyt de siste timene av søndagen. Klem IfraLahell

    SvarSlett
  10. Den spiderman kaka må jeg nok lage jeg også:) Veldig kul. Apro kommentar ang stoffledinger. Jeg kan bestille i akkurat den fargen du ønsker i pakke på 3 m:) Alt for deg søta! klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails