onsdag 7. juli 2010

Qualy - living with styles

Jeg har vært på salg! ;)
Der fant jeg noen stilige knagger jeg har sett på før. 
Tidligere kostet de rett over 300 kr.
 Jeg fikk de for 29 kr pakken...eller var det 26 kr!? 
Det kaller jeg salg! 
(så jeg kjøpte like godt to pakker) 

 
Sjekket opp merket på knaggene og da fant jeg flere ting jeg også har sett på før. Qualy heter de, og har utrolig masse rart med humor, tøft og stilig. 




Bildene har jeg hentet fra facebooksiden til Qualy og litt fra hjemmesiden deres.

Ha en strålende kveld!

5 kommentarer:

  1. Grattis med kule knagger!! Jeg forelsket meg i fugleknaggene:) Hvor fikk du tak i dem??

    Klem

    SvarSlett
  2. Go kväll!

    Vilka fynd...

    Fågelknopparna står på min önskelista:)

    Ha en bra kväll/Hanna

    SvarSlett
  3. heldige du - kjempefine. kan jo passe over alt!
    salg kan være superkjekt

    og bildet under her er jo bare nydelig!
    tusen takk for koselige kommentarer inne hos meg. setter stor pris på dem og deg.

    ha en riktig god ferie!!
    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  4. Kjekt og oppdage din blog :)
    Og takk for at du liker min også!Kjempe kjekt!
    Jeg må si jeg er veldig nyskjerrig jeg også på
    hvor du har kjøp de knaggene! De likte jeg også...

    SvarSlett
  5. Hei! Flott blogg, legger deg til bloggrollen min under Rogalandsbloggere :)

    Må bare spørre hvor er det du har vært på salg??? For et kupp!

    Ha en god helg :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails