søndag 6. juni 2010

Dagen i dag!

Jeg har fått en utfordring av Livet på Landet. En koselig og flott blogg som absolutt er verdt et besøk. En av mine yndlingsblogger faktisk!

Utfordringen er å fortelle om dagen i dag:

Søndag er jo egentlig en herlig dag! Vi har vært vekke hele dagen med gode venner på Soma Gård. For de som bor på Jæren og omegn er dette en plass som absolutt bør besøkes i løpet av sommeren. Kan absolutt anbefales! Her er det dyr i alle størrelser og fasonger, det er trampoliner, hoppeslott, sandkasser, gravemaskiner, traktorer (både trøtraktorer, elektrsike og store vanlige), disser, klatrestativ, rutsjebaner, grillhytter, hopping i høy og mye mer! Ungene (og de voksne) storkoser seg der.

Soma gård

Morgendagens nedtur:
Tja si det. Mandag er alltid litt nedtur...Best med Helg!! Tjihi! Nedturen blir vel om jeg ikke får gjort så mye som jeg håper å få gjort...

Utenfor mitt vindu:
En nystøpt terrasse! Jippi! (bilder kommer)

På mitt fjernsyn går:
Langbein og Sønn...Disney Channel.

Om litt vil jeg høre på:
En salig blanding av Muse, Kaizers, The Hives, Madrugada, The white Stripes, The killers, Navigators med mer.

Jeg har på meg:
Jeans fra Diesel, singlet fra BikBok og Topp fra Gina Tricot...lite ekslusivt med andre ord!

I dag skal jeg:
Resten av dagen skal vi ha spillekveld med gode venner.

Men jeg vil heller:
Ingenting jeg heller vil!

I vinduskarmen min står det:
Ikke så mye, men noen vaser og lysestaker.

I helgen skal jeg:
Nå er jo denne helgen over, og neste helg har vi ingen planer. Blir vel jobbing i hagen og med garasjen.

Morgenens lykke:
Søvn, To friske og søte barn, en god mann, mat og kanskje planting i blomsterkasser.

Dette bildet har dere aldri sett før:

En geitekilling på Gården vi var på i dag! ;)

 
 Utfordringen sender jeg videre til:
Ta den om dere vil! ;)

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig med en utfordring! Vi bor kort avstand fra der dere var på tur idag, så Soma gård benyttes titt og ofte.

    SvarSlett
  2. Takker for utfordringen! Høres ut som dere har hatt en kjempefin dag. Å oppleve dyr er jo hyggelig for både store og små. Ha en fortsatt fin søndagskveld ved spillebordet :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails