søndag 4. april 2010

Påskeferie på hytta.


Da var vil vel hjemme fra påskeferien vår. Etter en uke og en dag på hytta og etter en laaang ferjekø i dag, var det godt å komme seg hjem. Herlig å være på hytta der en egentlig ikke kan finne på så veldig mye. En er jo på en øy og kommer seg liksom ingen veg. ;) En dag på Stord, besøk til mine besteforeldre, og litt shopping måtte det jo bli da! Ellers har vi storkost oss ved å gjøre fint lite og spise mye god mat og godteri. Ungene har vi dumpet inn på soverommet til mamma og pappa tidlig om morgenene så har vi sovet leeenge...nice!
Jeg har jo faktisk fått gjort noe da, men det får jeg dokumentere i et annet innlegg =)

Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder litt nips inni hytta. Den ligger i Sunnhordaland ut i øyene der. Mamma og pappa har innredet med litt blanding av nye og gamle ting. Uforbi er det store sletter å springe på og spille ball på bak hytta, og sjø og fiske på den andre siden.

Litt bilder inni hytta. Fikk ikke tatt bilde av stua og kjøkkenet, for der var det alltid fullt av folk =)


Loftstua.

Gammel radio som jeg har sååå lyst på. :)
Pipa på loftstua som er bygd kasse rundt, så hvorfor ikke lage noen hyller og pynte litt av det? Fin gammel koffert står like ved trappegelenderet.


 
På veggen når en går ned trappa fra 2. etg er det laget et lite innhukk med diverse gamle ting.


Et av gjesterommene. Fin gammel teakkommode i teak.
På veggen på soverommet til mamma og pappa. har mamma laget et bilde med minner fra da hun og pappa var små. Bilder fra de var små og pappas lille strømpe og mammas krage.

Ovnen i stua.
Litt av badet. Som du ser går det mest i blått og turkist.

Dette var da et innblikk i hvor vi har feriert i påsken. Håper dere alle har hatt en god og avslappende påske. Det har jeg og det kan merkest på fysisk form og passform på klærne...uff da! ;)

3 kommentarer:

  1. For en herlig hytte, her er det sikkert godt å være! Jeg likte spesielt den fine lyseblåe fargen på det ene soverommet, helt herlig:)

    SvarSlett
  2. så heldige dere er som kan feriere et sånt sted!
    så kjempekoselig ut og herlig område for barn.

    hilsen Åpent hus

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails