torsdag 18. mars 2010

Et bad og noen lilla innslag.

I dag fant jeg ut at jeg må gjøre noe nytte for meg. ;) Jeg fikk vasket og skrubbet badet. Med ei litt utålmodig jente som tilskuer tok det litt tid, da hun også ville ha oppmerksomhet på lik linje med vaskefilla!

Når vi bygde huset for knapt to år siden valgte vi å safe når det gjaldt badet. Vi gikk for ganske nøytrale farger på flisene for vi var redd vi skulle gå lei om vi var litt vågale med farger. Badet er jo ikke det billigste rommet å pusse opp. Selv om det er litt kjedelig får vi bare piffe det opp med litt sprekt tilbehør. For tiden går det i lilla. Har alikevel syntes det har manglet noe og tenkt på å kjøpe wallstickers å pynte med. Da var det at det slo meg at jeg har jo faktisk noen lilla wallstickers liggende!! (Er ikke alltid det går like kvikt i toppetasjen min;))Så etter litt om og men kom de opp på veggen. Burde hatt flere så hadde det blitt penere, men siden jeg ikke hadde det får det være slik for en stund. Ble iallefall en liten forandring! =)



Storebrors badeender insisterte på å bli fotograferte. Og hva gjør man ikke for noen fargerike badeender??


Sånn ser altså litt av vårt bad ut

Ha en strålende torsdag!

2 kommentarer:

  1. Stilig bad! klistremerkenen ser ut som tankebobler og gjorde seg der.

    SvarSlett
  2. Morsomt innlegg;)
    Og så flott bad dere har! Virkelig gjennomført!
    Kjempefint med de lilla detaljene! Du er så flink med farger!:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails