mandag 15. februar 2010

Spisebordstoler på ønskelisten.

Jeg har sett noen stoler til spisebordet som jeg liker veldig godt. Problemet var at jeg ikke husket hva de het eller hvem som laget de. Så nå har det gått en mani i meg for å finne de på nettet. Det ble vanskeligere enn jeg trodde. Mente bestemt de var svenske, så jeg har lett og lett, søkt og søkt i flere kvelder på rad uten å finne de. Men til slutt fant jeg de, og da såg jeg at de var danske (som så myen annen pen design) og ikke svenske! Sikkert mange der ute i bloggland som visste godt om disse, men jeg klarte ikke komme på hvor jeg hadde dem fra. Uansett; jeg syns de er ganske så stilige, og hadde ikke sagt nei takk til disse ved spisebordet!


For ordens skyld: Stolen heter Pablo og er laget av Dnmark og bildene er hentet fra deres nettside.

Liker veldig godt disse med fargerike trekk jeg da...Bombe!

Fargerike med blomster! Jeg blir så glad når jeg ser dem! Faren for å gå lei de er vel relativt stor, men da kan en jo bare trekke de om.
De har også en kul daybed. Men det er liksom stolene i bakgrunnen som fanger min oppmerksomhet.

Stolene kan kjøpes hos Dkno skandinavisk design i Olso, eller på nettbutikken deres. Og prisen er heller ikke så gal.
(Det ene bildet er også hentet her)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails