mandag 22. februar 2010

Nytt funn!

Da har jeg fått meg et nytt møbel i hus! Fant en skrivepult i teak på finn til den nette sum av 200 kr!!
Fikk med meg mannen og lånte tilhenger av svigerfar, så hentet vi den i dag. Fikk i samme slengen fylt hengeren med papp som vi heiv på miljøstasjonen. Så var endelig fjellet av papp i kjelleren vekke!

Skrivepulten ser litt shabby ut med klistremerker og det hele, men med litt puss og maling skal den bli god som ny. Jeg liker den! =)



Jeg kommer vel til å fylle opp kjelleren med brukte møbler, og når alt kommer til alt så vet jeg ikke hvor jeg skal ha det. Ja, ja, den tid den sorg! =)

5 kommentarer:

  1. Den pulten var jo helt utrolig stilig.

    SvarSlett
  2. Tøff!! Plasterfjerner tar klistremerkene dersom du ønsker å beholde den original :-D

    SvarSlett
  3. Kjempestilig! Eg veit nok om folk som vil ha det hvis du plutselig ikkje vil ha det lenger.. :)Klem, Eirin

    SvarSlett
  4. Takk for tips Jannike!
    Eirin: Skal ha søstra di i tankane om eg ikkje ska ha møblene alikavel =) Men eg trur ikkje det blir problem..hehe

    SvarSlett
  5. åååh, den er lik den jeg IKKE kjøpte på loppemarked i sommer, og som jeg angrer veeeldig på. Heldige deg!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails