lørdag 27. februar 2010

Mer til barnerommet!

Her er noen myke ting som kan være med å prege barnerommet. (og noen litt ikke fullt så myke ting.)

Bildet er hentet fra yokiddo.com

Puter med fotavtrykk.


yokiddo.com

Bokstavputer fra Childhood interiors. (Her kan dere få med dere prisen og alt) =)
Disse bør jo være enkle å sy selv!


Stilige Nesting Tables av Timothy Schreiber


Sebra.dk
Mye flott i fra Sebra.

Dette flotte sengtøyet også fra Sebra fikk vi til dåpen. Så det er i boks! =)
Har også dette fine segntøyet fra Katvig. Så noe ligger klart til barnerommet. Mye igjen da!


Flott boks fra Blafre.


Mye stilig fra rompstore.com
(kommer sikkert tilbake med et eget innlegg fra denne nettsiden.)

Designdelicatessen.dk

En knallkul Uglydoll må jeg nok enten sy eller gå til innkjøp av.


Det samme gjelder de kule dukkene fra Roomies. Denne kan blandt annet en få tak i hos tinyshop.no


Dere er vel gjerne lei alt som har med barnerom nå. Vet det har vært mye om det fra min side. Er litt i det moduset da jeg tenker på hvordan jeg vil barnerommet til lille prinsessa skal se ut. Dere får heller bare gi beskjed når dere syns det er nok! ;)

Ha en strålende helg!

2 kommentarer:

  1. For en utrolig fin blogg du har!! Første gang jeg er her inne, men det blir ikke den siste. Her ble jeg inspirert :)

    SvarSlett
  2. Takk for veldig hyggelig kommentar på bloggen min! Gjorde lørdagskvelden hakket bedre :) Det prikkete stoffet du lurte på er Michael Miller og er kjøpt på ebay. Tror det heter disco dots eller noe sånt...Driver og syr en pung i det stoffet nå, og hadde tenkt til å lage et lite innlegg om han samtidig. Digger virkelig det stoffet, masse friske farger er alltid en slager!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails